TV Shop - kur ir āķis?

Pamanu regulāri visus TV Shopa "super piedāvājumus" - mūžam asos nažus, turbo grīdas birstes un tml. Šķiet, vispārpieņemtais viedoklis ir, ka tie ir pilnīgākie štrunti, naudas izkāšana. Tai pašā laikā katrs piedāvājums beidzas ar "ja kas nepatiks, naudu atpakaļ". Kur tad ir tas uzmetiens, ja tiešām lūžņus tirgo - vai neviens to naudu atpakaļ neprasa, vai neatdod visu, vai kā ...?

velneens16 (2010-04-30 16:17)      Tur jau ir tā sāls ka naudu atpakaļ neprasa, pārāk liela kēpa un bieži vien ir raksts par to ka iepakojums nedrīkst būt bojāts. Tikai kā lai preci pārbauda iepakojumu neataisot neviens nepaskaidro. :)

Maverick (2010-04-30 16:22)      Lielākajai daļai preču, kamēr tās nokļūst no ražotāja līdz gala lietotājam, cena pieaug vairākkārtīgi. Tirgojot "klasiskā" veidā, tā peļņa paliek vairumtirdzniecības bāzēs, veikalos.

amadeja (2010-04-30 16:45)      visu ko pasūtīju no Top Shopa,Hobby Hall,bija labas preces un apmierina gan kvalitāte,gan cena. jāmāk izvēlēties.

janisb (2010-04-30 17:12)      Paskaties uz tās preces cenu ebay.com un sapratīsi kur āķis
meklējot pieraksti klāt piemēram "As Seen On TV"

Vishnu (2010-04-30 17:53)      tas visas ir lietas, kuram normalam cilvekam neatliek laika. ja tu strada daudz un pa istam, tad cilvekam fiziski nepietiks laika lietot virtuves iekartas un suknet dridu ar superputeklusuceju, kur nu vel iegadaties supertrenazierus, jo Yoga ir labaka un darbs un citas aiznemtibas ir labakas, ka kopt savu darzinu ar superlabajam iericem.

Vishnu (2010-04-30 17:54)      par kvalitati - domaju tas atbilst pateiktajam tv, tikai jautajums prieks kam? man ir citas lietas ko darit neka veltit laiku kautkadiem superkombainiem.

joens (2010-04-30 21:09)      Āķis tamā, ka viena naža vietā tev pārdod veselu komplektu un teksts par to, ka pārējos 99 dāvina, ir tikai zamanuha, īstenībā Tu par viņiem samaksā. Pat, ja it kā lēti, tomēr 1 nazis normālā bodē būtu vēl lētāk. Bet vajag tev taču tikai to vienu.

7_jeeri (2010-04-30 21:23)      pasta izdevumi - videeji padsmit lati reiz divi. cilveeki negrib veelreiz teereeties, neko neguustot.

garaamejoshais (2010-05-01 00:12)      Nez, vnm tas ko no taa top shopa ir suutiits, vnm ir izraadijusies xyinja:) pa nenormaalu ciparu pie tam veel...

Lieldienuzakis (2010-05-01 20:31)      Varu pačukstēt tikai to, ka šis bizness ir ļoti labu peļņu nesošs.

ednens (2010-05-15 23:50)      es kad gribēju atdot atpakaļ preci, ieturēja 5ls, ja tā no visiem, tad ari sanāk labs bizness.Tas gan bija 90.g.Tagad skatos uz tām reklāmam šķibu aci....

Bachata (2011-04-16 14:49)      vēl jau ir noteikts limits, cik dienu laikā ko var sūtīt atpakaļ..
Ja pareizi atceros, tad tām izslavinātajām Spider pannām bija 14dienas.. nu ok, 14dienas kalpo ideāli, bet pēc mēneša viss pārklājums nonācis nost ar visām dāvinātajām koka lāpstiņām..

piteks (2012-03-11 20:53)      Aizej uz TV Shop veikalu, neatceros gan, kurā centrā tas ir. Škiet, Dominā. Apskaties, kādas tās preces izskatās un tad arī izlem ir vērts pirkt vai ne. Citās valstīs TV Shop preces var pat nopirkt lētāk nekā reklamē iekš TV kastes.

Manuprāt. cena neatbilst kvalitātei un apraksti reālajam pielietojuma.

Modris_D (2013-08-20 09:15)      Šajos Top-šopos (un taml.) varētu šo to pirkt, ja konkrēto preci esi noskatījis veikalā, rokās pagrozījis, apskatījis un ja viņa internetveikalā ir būtiski lētāka, tad tur var pasūtīt un, vēlams, pašam braukt saņemt. Un vēl jāatceras marketinga (reklāmas) viltības - atlaide parasti tiek pielietota slikti ejošām precēm, un nereti tā ir pseidoatlaide - sākumcena tiek pacelta un tad tiek piedāvāta atlaide (kā ēsma uz makšķerāķa), uz ko daudzi uzķeras. Un vēl tiek pielietots viens ļoti nekaunīgs reklāmas paņēmiens - ""Mūsu prece atšķiras no parastajām ar ...". Tā mēdz reklamēt ļoti neveiksmīgus ražojumus, piemēram, "super-putekļu sūcējus" ar tā saucamajiem "mūžīgajiem putekļu maisiņiem" vai mazgājamajiem hepa filtriem, kas ītenībā ir solis pagājušajā gadsimtā vai vispār īslaicīgai lietošanai domāts priekšmets (un pēc tam izmešanai).

Modris_D (2013-08-20 09:40)      Reklāmas aģentūras diezgan bieži pielieto šādu potenciālo upuru (pircēju) ietekmēšanas paņēmienu, reklamējot kādu izstrādājumu, kas sastāv no vairākām daļām un citādi nemaz nav lietojams, piemēram: "Jūs maksāsiet tikai par pašu telefonu (vai mikseri un taml.), bet strāvas adapteris, baterija, lādētājs, austiņas, iepakojuma kārba - jums tiek dāvināti pilnīgi par brīvu!".
Vai arī, kā cilvēks šeit raksta -"Jūs maksājiet tikai par 1 nazi, bet pārējie 99 jums tiek doti pilnīgi par brīvu, jo tas ir mūsu superpiedāvājums! Un pasteidzieties, jo preču skaits ir ierobežots un viens pircējs var iegādāties ne vairāk kā..." Protams, ka tie ir tīri meli.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu