Pieredze lielveikalā
Es vairāk nekā 90% no saviem pirkumiem izdaru MAXIMA un RIMI un tur sisteema ir taada ar sveramajiem produktiem - ka viss pie kases tiek nosvērts un sarēķināts un pašam pircējam ne par ko galva nav jālauza ...Bet šodien , pēc ilgākiem laikiem, sagadījās būt pie DOMINAs un nolēma ieiet apskatīties -kas tagad PRIZMAa labs notiekās !
Ieraudzīju zemesriekstus beramos par salīdzinosi labu cenņiku un ieberu tad arii kulē tuvu pie kilo un aigaju pats nosvēru uzspiedu prasīto cipariņu un man izdeva cenu-uzlīmi, kuru tad arī uzlīmeju uz sava maisiņa ...
Bet diezgan liels bija mans pārsteigusm kad pie kasēm kasiere vēlreiz uzmeta to manu maisu uz saviem svariem ! Peec paris sekunžu bremzēšahanas es sparatu - kā tieku pārbaudīts , vai gadījumā nešmaucos es ar svaru ! :O
Tad kur jēga musdienu krīzes laikos no tadas sistēmas vispaar, ja katrs bez maz vai tā ir jāpārbauda - jo noteikti krizes laikos nešaubos ka daudzi civleeki krīt kardinājuma piebeert haljavnos 100 gramus plus miinus cerība ka nepamanīs ...
Labi, man ir bieza āda un nekādus protestus un indīgas piezīmes es šai sakarā neizteicu, bet , kā jūs pārējie, kas ar to plānaku ādu un jūtiģaki , šādā situācija reaģētu , un ko par to visu kopumā domājat ?
Varbūt vēl kaam tamlīdzīga pieredze ir bijusi lielveikalos kur ir šāda svēršānas sistēma izmantota !? ;)
marmorakaraliene
Dominas Prismā iepērkos katru dienu:)
Šo pārsvēršanu ieviesuši nesen, visu laiku nebija. Domāju, ka tas saistīts ar to, ka blakus Dominai atrodas kaut kāda mācību iestāde, lielākoties puišeļi bariem pusdienslaikā iepirkties nāk - un katru dienu. Pati savām acīm esmu redzējusi, kā šie "sver" tās pašas bulciņas (starp citu, tiešām ļoti garšīgas), končas, augļus - tā viegli ar pirkstiņu svarus pieturot:).
Manis pirktos produktus līdz šim pārsvērsuši nav.
Patiesībā pircējam šī pārsvēršana nekādas problēmas nesagādā - problēmas ir kasierei, tas puspagrieziens ar vienu roku vienā un tanī pašā virzienā:)
Tamdēļ Soil, neķer kreņķi...
av2
Tad nafig jaasver divas reizes???? Uzlieciet svarus pirms kases, vai taa kaa.
Es taadus briinumus neesmu nekur redzeejis (vismaz ameerikaa) . Jaa, ir svari, bet tiessi maksasajot. Un ja tu maksaa automatam, tad tur nemz nav kasieres nekaadas. Uzmet pirkumu, izveelies no ekraana, kas tev ir, un massiina skata, cik tev naudinnu jaaiestuukkee tajaa.Bet ja ir kodi uz pirkuma, tas saskanee kodus, ujn samaksaa. Vienkaarssi, aatri, bez liekas nervozeessanas.
nakc Man vienalga, Prizmās un Maximās neiepērkos
riks
no zirga mutes zinu, ka iztrūkumus bieži jāsedz pārdevējām un arī, ka viņas bieži deliģē šo pienākumu pircējiem pastaipot akcijas beigu dartumus.
reakcija - atkarībā no garīgā - ja mani tajā dienā būtu jau saņerrājuši, varētu arī apjautāties "nu, par cik gramiem esmu ap-3,14-ojies?" VAI "nahren jums tie svari ar labierīcībām, ja šā kā tā pārsverat?".
visādus itkā nejauši ap stūri palūrētājus, vai nezog, pakaitinu labprāt - ne jau par to, ka vispār tā uzpasē mantību, bet par to, ka uz MANI domā vai vismaz pieļauj iespēju.
Tessa
Soul,pastrada kadu gadinju par pardeveju,pamaksa par zaglju darbiem no savas algas un tad es paskatiishos,ka dziedasi.
a vel pavero,ka lielveikalos cilvji pagrabj un aped pa celjam liidz kasem-dajebko-konfekti,sveramas bulcinjas,shokolades sierinjus.
un zog ne jau bomzhveidiigie-ljoti pieklajiigi cilveki pec skata.
kada problema?
debra1 veel neesmu iepircies NEVIENU reizi sitajos veikalos, kad es NETIKTU APKRAAPTS!
garaamejoshais 1 Es taa arii nesaprotu saapi.... Riekstus paarsveera, pipec, kaa lai taalaak dziivo?:o
garaamejoshais
1
"nekādus protestus un indīgas piezīmes es šai sakarā neizteicu"
---------------------
Taa veel tik truuka!
dviiniite 1 Man cita pieredze ar Prisma. Parasti iepērkos Rimi, tāpēc aizmirstās to preci nosvērt. Kasieres protams sūta nosvērt, tad reiz aizgāju nosvērt, kaut gan kasieres nīkst, jo pircēju maz, bet otrreiz, atstāju preci un aizgāju, tagad tur neiepērkos. Apgrūtinoši skraidīt un svērt, ja svari kasierēm blakus un pircēju nav. Konkurence liela, varu iepirkties veikalā, kur par klientiem vairāk rūpējas. Arī Sky ir cilvēks, kurš nosver un pielīmē uzlīmi, nevis man jāmeklē, kur to izdarīt un kā. Ko lai dara, nu patīk man ērtības.
SoulToil
Negaidiiju ka te tik daudz gruutgalviishu tomeer, kas galveno akcentu saskatiija tur ka es esmu apvainojies nezheeliigi, nevis tas ka shii konkreetaa sisteema pie shii cilveeku zagliiguma un negodiiguma ir pilniigi un galigi garama un taa ir jaatmet pilniiba aun jaapriet uz tradicionaalo sveershanu pie kaseem, kaa jau tas notiks `just` piemineetajaa gadijuma ! :D
Par daudiem biju sheit labaakas domaas ... turpmaak vele kaadu topiku buus jaaaieliek, lai veel kas izliistu interesants laukaa ko neemsu ieprieksh pamaniijis ... ;)
Bet runaajos par to k apardeveejam jamaksaa - tas mnupraa tiisti godiigi un pareizi nebuus !
Tie apsargi tad tur vispar pilniibaa ne par ko neatbild - taa sanaak ?! :O
Ja uzskaitee ir pazuduis prece kas ir bijusi ar to signalizaacijas bljembaku - tad arii to visu kadiereem novelk no algas un apsargi iziet sveikaa cauri - NETICU ! ;)
Tessa
ko tu nesaproti?jebkura pardeveju darba liiguma ir atrunata materiala atbildiiba-par preci,kasi un veikala inventaru.
pardevejam ir jamaksa par visu,kas inventura truks-vai tie butu gabali,metri,litri vai vel kas.un truks vienmer,jo-zog,zog drausmiigi,pat detaljas no izstradajuma,nestastiishu siikumus.kas te ko nesaprast-vot sho es,savukart,nesaprotu.
tu vari ticet,vai neticet,cilveks var stradat pec labakas sirdsapzinjas un smuki pikjot inventura.varu izstastiit zaglju panjemienus,zinu,uz kuru ir jaskatas,bet ljoti biezhi to nevar izdariit.nu nevar-jo esi aiznjemts.
visur ir samazinati cilveki,gan apsargi,gan pardevejas,un nevar izsekot visiem.
maksa visi-gan pardeveji,gan kasieri.
par godiigumu:DD esi jociigs-kursh darba devejs maksas pats,ja tas ir jadara materiali atbildiigajam?netic vinjsh.davai,samekle pardeveja darbu un pastrada.un pec tam mums pastastiisi,ka tu nemaksaji.aga.
cik zini,agrak Seppallaa norakstiija zagto preci.ka tagad-nezinu.
psychobitch ja veikalam ir apsargi, tad pārdevējām iztrūkumi nav jāmaksā, bet tas nenozīmē, ka atbildība par materiālajām vērtībām automātiski pārdevējām atkrīt, tas vairāk attiecināms uz preču pieņemšanu un sekošanu līdz, lai prece netiktu apzināti bojāta vai kā citādi ietekmēta, pie apstākļiem, kad prece vairs nav pārdodama, tā kā situācijas kontrolēšana ir tikai apsveicama no šīs pārdevējas puses, pārliecinoties vai masa sakrīt ar norādi uz preces etiķetes, nevajag to uztvert personīgi, katrs dara savu darbu un ja šoreiz sanāca, ka viss sakrīt, tad esi godīgs cilvēks un man prieks, ka tā...:)
marmorakaraliene Dominā Prismā un ne tikai, zog uz nebēdu. Mans pagalms pāris sētai gandrīz katru dienu piemētāts ar apģērbu pleciņiem un pīkstuļiem. Prismas zaglenes strādā ekselenti - vislabākā vieta, kur slēpt nozagto priekšmetu iesaiņojumu, ir apģērbs. To dara tā - piesviež ratus vai groziņu ar visu ko, pēc tam dodas uz apģērbu nodaļu it kā piemērīt vējjaku, mēteli - galvenais, lai tam apģērbam būtu apjoms un kabatas. Tad teiksim, dārga sejas krēma iepakojumu iestūķē kabatās, krēma bundžiņu somiņā,apģērbu noliek vietā,tad vēl var līkločus izstaigāt un izsviest no ratiem/groza laukā to, ko prātā pat nenāk pirkt - un viss.
cippa Nū, zinot, ko tik cilvēki neizdomā un kā nedarās veikalos, pareizi dara, ka pārsver, mani tas neuztrauc. Un ka pats var svērt, arī forši, tad vismaz zinu, cik esmu paņēmusi, tad pie kases nav pārsteiguma
Limo_naade Pilnībā piekrītu Seliinai. Ja zagsi, tad arī būsi pelnījis, lai tevi noķer.
spaarni Man radene strādā Elv´ī, viņa stāsta, ka zogot visneiedomājakamās lietas un visneiedomājamākajos veidos, pārsniedzot visu pieļaujamo uz zagšanas rēķina jau atrēķināto nu.....veikali sevi sargā ! 2012-07-24
Madara_Zuze neko nevar darīt: latvieši visā rietumu pasaulē jau nu ir slaveni ar savu..."paņemšanas" vēlmi... Kāpēc lai pašā Latvijā tie būtu savādāki? 2012-07-25
maika
Dubultā svēršana tiešām ir pircējam apgrūtinoša, man arī nevisai patīk iejusties pārdevējas lomā un pašai svērt un marķēt savu izvēlēto preci.. pēc loģikas tai būtu jābūt lētākai, ja jau man pašai ar to jādarbojas. Tomēr diez vai šis būtu pietiekams iemesls, lai mainītu veikalu.
Vispār jau veikalos darbinieki zog tikpat, cik pircēji.. jo īpaši lielajos, kur daudz darbinieku.. tad nu materiālā atbildība ir īsti vietā.
2012-12-24
kalatura
Diez vai..Tev ir tā biezā āda.:D:D:D
Salīdzinājums-napig sabiedriskajā kāpj biļešu kontrolieri?!Ne jau dēļ biezādainajiem.:D:D
2013-01-05
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 39 (kopā 39) |