Kapēc "narvessen","Drogas"pārdevēji uzbāžas ar vel kautkādiem produktiem?
Saprotu tā viņiem jadara,jo priekšniecība lika,bet vai tad nav skaidrs ka cilvēki paši zin ko viņiem vajag vai nevajag.mana uztverē šī ir nekaunība pret cilvēkiem kuriem nemaz nav naudiņas,gan citiem.Varbūt ir arī kāds pardevēja viedoklis?dzests_lietotajs (2010-12-28 00:28) Manuprāt tā ir ņirgašanās arī par pārdevējiem,ka viņi ka tadi ubagi tiek izstādīti lai diedeletu naudu.
Ingaxx (2010-12-28 01:24) A manuprāt tā ir jebkura darba garoziņa. Nepiekasies!
riks (2010-12-28 03:01) tāds darbs.
art_deco (2010-12-28 08:02) Kur problēma tev kā cilvēkam - sociālai būtnei atvērt muti un pateikt "šoreiz,nē"? Vot garu penteri oho uzrakstīt tev nav besis, bet vienu nēvārdiņu pateikt problēma.
Lucy (2010-12-28 09:56)
Vakar pat piedāvāja man dušas želeju,izlikos to nedzirdam,viņa saprata mani.
Tāds ir viņas darbs,grūti pateikt,paldies nevajag.
ssessy (2010-12-28 10:05) No tā tikt vaļā ir ļoti vienkārši - pasakot, "nē, paldies!" ar smaidu. Un viss. Jo tāds viņām darbs.
kautkas (2010-12-28 10:15) man ar Narvesen ir cita pieredze, taisniibu sakot, pirmoreiz dziivee ... 23. decembrii, 20.50 autoostaa, izgaaju uzpiipeet aaraa, 4m no Narvesen kioska ... izkaraas pa logu aaraa meiteens no kioska, saak taureet, ka es tur nedriikstot staaveet ... nu oki, izmetu cigareti, saskaitiiju kapeikas, pieeju nopirkt kolu, shamaa pazinjo, ka mani neapkalposhot !!! uz jautaajumu - kaapeec , atbilde - juus man nepatiikat .... labi veel, ka uz Juus :)))))
anri12315 (2010-12-28 12:48) man arī šī uzbāzība nepatīk,un jau kādu laiku principiāli narvesenos neiegriežos,jo tās pašas preces var nopirkt citur,un pat daudz lētak
nakc (2010-12-28 12:58)
Cik var šo jautājumu cilāt?
Vai tiešām ir tik grūti atbildēt: Paldies, nē. Tad jau problēmas ir Tevī pašā, ja viss Tevi kaitina un visur tikai slikto saskati.
JurisK (2010-12-28 14:02) Ak dies, kaads iignja tu buusi manos gados!! tak uzsmaidi un panjem to kolinju:) Lielaakoties meitenes tais kioskos laipnas un smaidiigas, ja ko piedaavaa, kaapeec satraukties? Un kaapeec atteikties no svaiga karstsuniisha?
joens (2010-12-28 17:10) Tā kā pamatkontingents šajā vietā algu saņem no nodokļu maksātāju samestā, tad ir pavisam loģiski, ka riebjas šādi piedāvājumi, kas ir jebkura PĀRDEVĒJA pienākums. Un pašiem nekad nemūžam galvā neienāks doma, ka pilsonim, kas viņam "traucē strādāt", jo atnācis pēc kādas (nevienam nevajadzīgas) izziņas, varētu uzreiz pastāstīt, ka būs vajadzīgas vēl 4 šādas izziņas, ko, ja zinātu, varētu saņemt uzreiz pie vienām sāpēm. Utt.
samila (2010-12-28 23:08)
Tas ir tikai viens no preces reklamēšanas veidiem ;) Man netraucē, šad tad pat kko nopērku... nu un?
Aizbrauciet kkur uz Austrumu valstīm, tad sapratīsiet kā IR jātirgojas un šitās Drogas vai Narvesen vien bērnu šļupsti izlikies... :D
Daags (2011-12-06 17:31)
Mani tracina mūžīgā uzbāšanās statoilā ar visādiem pončikiem un cīsiņiem un tagad jau ar zupu!
Gočpendel viereiz neizturēšu un paprasīšu - a kā ar vienu fixo?:)
kafijpupina (2013-08-08 23:20) te nu bus vieta, kur iemacities skaisti, ar smaidu uz lupam, pateikt ,,nee. Tas noderees ne tikai veikalos pie pardevejam......
Modris_D (2013-08-20 10:14) Mazo veikalu pārdevēji, kas nejūtas par sevi pārliecināti un baidās pazaudēt darbu dēļ sliktā apgrozījuma, kā papagaiļi atkārto pastulbās standartfrāzes - Vai jums palīdzēt? Ko jums piedāvāt? Man personigi ir nepatīkami, ieejot veikalā pēc kāda sīkuma un domājot savas domas, sveicināties ar pārdevējiem, atbildēt uz viņu stulbajiem jautājumiem un atgādinājumiem (Vai jums nevajag vēl kaut ko?). Un vēl - daži pārdevēji nekaunīgi blenž acīs, mēģinot nodibināt tā saucamo "acu konataktu". Tas viss traucē pircējam koncentrēties un nereti viņš aizmirst, pēc kā nācis. Tādēļ visus nepieciešamos pirkumus cenšos darīt pašapkalpošanās lielveikalos.
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 35 (kopā 35) |