Slikts serviss
Meklēju pieredzes stāstus par sliktu servisu Latvijā un ārzemēs (galvenokārt ēdināšanā un viesnīcu pakalpojumos).Vai ir tā, ka mūsējie sāk „izlaisties” un servisa kvalitāte samazinās. Savukārt, ka ārzemēs slikts serviss ir daudz mazāk sastopams un, ja arī gadās, tad tiek uzreiz labvēlīgi pakalpojuma saņēmējam atrisināts.
Pusrublis (2012-09-24 21:37) Ja ar servisu jāsaprot pakalpojuma kvalitāte, tad der patestēt kompleksos pusdienu piedāvājumus. Citur tiešām garšīgi un normāli, citur sajūta, ka tev pabiras noliktas priekšā.
Zeltiite (2012-09-24 21:42) Kanalizācijas darbība 75% lauku viesu māju.
Hipnotic (2012-09-24 21:46) Man pagaidām lielākais besis uz Krautas meistaru servisu
Vientulaisvilks (2012-09-24 21:54) Visur Eiropā- Vācija, Beļģija, Francija, kur esmu bijis viesnīcās un moteļos, visur super apkalpošana, par LV nezinu,guļu mājās.
Ingaxx (2012-09-24 22:14)
Pusrubli, lūk kompleksām pusdienām var sākt piekasīties tad, ja Tu par tām samaksā ap Ls 4, bet ja gribi to pašu daudzumu un kvalitāti arī par 1.95, tad ne jau uzņēmumam ar uztveri ir švaki, bet Tev ar izvēli.
Nezin kāpēc visi piekasās ēstuvēm, kur paši vislielāko žulti arī izlej uz apkalpojošo personālu un vadību, bet tajā pat laikā lielveikalos, piemēram, Maximās un atsevišķos Rimi apkalpošnas nav nekādas vispār, par ikdienu kļuvis jau plaiktos pieejamas preces ar nepareizām cenām vai vispār neiet caur kasi, kā rezultātā kasiere iemet jau blakus noliktā groziņā ar dzelžainu ģīmi - šitas nebūs! Bet tur, lūk, ik mēnesi vienalga tiek atstāta lielākā ienākumu daļa!
Nu bet ak jā, es tak aizmirsu, ka te visi visu pasūta vai atved no ārzemēm vai arī ar kurjeru no mc2 pasūta!
black_swan (2012-09-24 22:28) Kaa maksaa taads serviss, no brokastiim par 5 paundiem nesagaidiisi servisu un eedienus kaa par 25 paundiem. Bet pieticiigaas brokastis nenoziimee netiirs galds un otraas dienas produki, bet gan minimaalismu. LV braukaajot par viesniicaam lielais miinuss- aukstums, nez kapeec apkuri iesleedz tikai tad, kad viesi ieradushies. Vieteejie greeko ar ne visai svaigiem produktiem (otraas dienas maize etc.), siikumu jau daudz, auzsaadot kritiku nevis puenjem, bet uzmet luupu un peec tam shkjiet, ka ienaidnieks uz muuzhu. Eiropaa kaut kaa prot uztvert kritiku, viss ar smaidu, sapratni, vismaz man taa bijis. Staastiit daudz ko, nav ko piesaarnjot eeteri. ;)
mieru_tikai_mieru (2012-09-24 22:39) nezinu, kā citus, bet mani kaitina, ja kārtojot lietas valsts iestādēs, nav iespējams saņemt veidlapas (VID) - jāizdrukā mājās pašam, nav iespējams turpat uz vietas nokopēt dokumentus (VSAA). Un tad vēl svētās dienas piektdienas - skaties, kur gribi - visās institūcijās piektdienas ir īsās dienas - darba laiks līdz 12.00 (Valsts Zemes dienests), labākajā gadījumā līdz 16-tiem (LUR)! Kāda x-a pēc?
LaskovijMerzavec (2012-09-24 22:44)
Maz ir vietas, kur apkalposhana atbilst cenai...
/... pat bez piekasiishanaas../
Bibine (2012-09-24 22:48) man gan nākas iekomentēt skatoties no citas puses - tūristu grupas paliek aizvien nepieklājīgākas, par skolēnu grupām vispār nerunāsim - jaunākais, ko ieviešu savā uzņēmumā - pirms skolēni sper kāju manā sētā, vispirms lai parakstās par elementāras uzvedības ievērošanu. Nu to ka ierēdņi ir pārstrādājušies tur nevar būt nekādu šaubu !
fernfahrer (2012-09-24 23:02)
Nu belģu vai franču lētie hoteļi, piemēram, kā F1 ir tomēr zem katras kritikas. Pamatā tos izmanto 3. valstu tūristi vai šefs aizved grāmatvedi pusdienlaikā pagulēt... Prastas dušas, kuras koridorī (kopējas). Plastmasas kabīnes, kuras no rīta mazgā ar augstspiediena mazgātāju melnais puisis gumijas zābakos un gumijas spectērpā.
Savukārt- Vācijā ir gadu garumā pabūts visāda veida hoteļos, bet vīlies esmu tikai vienreiz pie švāba, kurš skops un mēģina ieekonomēt pat uz maizes un siera brokastīs.
Mūsu "barotavām" pamatā viena problēma- māk izcept mazākās karbonādes Eiropā un domāt, ka tas ilgstoši nesīs peļņu.
pamatā- nevaram noturēt līmeni. Tas vērojams jebkurā vietā. Ja sākums ir labs, tad vēlāk aiziet lejā. Dažreiz to vaino ar apkalpojošā personāla slikto kvalitāti, kurš savukārt atsaucas uz zemo atalgojumu..
Pusrublis (2012-09-24 23:23) Inga, kad tu redzi, ka pie tām 3 un 4 latu pusdienām tev iedod optima līnijas kefīru klāt ( protams, ka šams iepildīts krūzē, no kuras šiki acu prikšā tiek piepildīta glāze). Es ar pusdienu piedāvājumu uztveru ēdienkartes daļu, kura nav ilgi jāgaida gatavošanas procesā un tikmēr jāplēš jociņi, ka šie vēl sētā sivēnu ķer, ko pagatavot. Un par daudzumu vispār nav runas - būs par maz - pazaudēs klientu, būs slikti atkal pazaudēs klientu. Būtu normāli, ja būtu kāda labo ēstuvju liste...
violinn (2012-09-25 08:03)
Uzķēros uz Baltic Beach Hotel īpašo piedāvājumu..nu tur SPA un nakšņošana, vakariņas, kas tur vēl. Mūžā tur vairs kāju nesperšu.
Vispār man lielākā vilšanās saistībā ar ēdināšanu vienmēr ir bijusi Jūrmalā.
No meistariem...ja gribi piedzīvojumus, sasaisties ar Lattelecom.
Ārzemēs dažādi. Cik mana pieredze, tad Turcija un Ēģipte ir kaut kas tāds, kur nezini, kas var sagaidīt arī pieczvaigžņu hotelī.
mojito (2012-09-25 08:36)
Muusu taksisti kraapj klientus, tas ir slikti. tapeec arii ja sanaak braukt,par naudusarunaaju ieprieksh,un protams nejau tik cik grib taksists. Ja tas atsakaas,eju pie naakamaa.
Man nauda kokos neaug-vinhs grib izpleest galjas gabalu no manis,es no vinja :)
iterators (2012-09-25 08:38)
ir viena ēdnīca Busiņš Vienības gatves galā (trolejbusu parkā- tuvāk Akmens tiltam), tur meitene, kā uzsmaida, tā aizmirstas par visu optimas kefīru:)
meklējiet vairāk pozitīva ļaudis, un beidziet nodarboties ar VAIMANOLOĢIJU:)
kreituse (2012-09-25 08:52) uzgoglee gan jau kaut kadus sapju staastus atradiisi
Lucy (2012-09-25 09:31)
A man patīk lauku viesu mājas,tur nevajag nekādu perfektumu,galvenais esi pie dabas,lai ir tīrs,lai duša a par parējo parūpēšos pati.Par servisu te vai kur citur ir gan te gan citur ūķi,ir iespēja izvēlēties sev pa kabatai un izpriecai.
Man galvenais lai nav piepīpets un nav kaut kādi tarakāni,blusas.
Endzija (2012-09-25 10:15) Stiepjams jēdziens - slitkts serviss. Kas nu kuram slikts. Tādu var sastapt visur - gan Rīgā, kur ir vnk kaut cik pieredzējušu viesmīļu trūkums, gan ārpus Rīgas. Bet situācija nav briesmīga un manuprāt diezgan nemainīga. Ārzemēs arī mēdz būt visādi. Piemēram Anglijā - tur serviss var būt tiešām drausmīgs un briti savā uzpūtība to uzskata par normu. Arī Krievijā, protams, var saņems drausmīgu servisu kas tur skaitās norma. Kopumā pie mums viss OK, ar samērā retiem izņēmumiem.
Ronija (2012-09-25 10:42) www.sudzibas.lv
piparbecinja (2012-09-26 21:11) es par pārdevējiem neesmu sajūsmā. aizvien biežāk satieku tādas, kādas bija padomju laikos. Iesmērē brāķi, muti palaiž kā krogā utt...
chirkainiite (2012-09-27 16:44)
eedinaashanaa Chili picaa Molaa ar ljoti sliktu servisu saskaarusies , kaa arii bija nepatiikams starpgadiijums ar vinju kebabu , kur galju vareeja ar lupu mekleet , bet kaa man taa administratore paskaidroja , tas ir chili izdomaajums , ka kebebus sauc par kebachiem un liek salaatus tikai iekshaa....
un nerunaasim ka cilveeku maz bija , bet eedienu gaidiijaam 30 min, vareeja redzeet ka virtuves darbinieki jau sen uz letes salikushi , tikai oficianteem kliboja aizneshana klientiem .....
taapat bija starpgadiijums , vienaa kafejniicaa virtuve izcila , bet kad paluudzu iepakot liidzi man nometa priekshaa plastmasas kasti .....