ir problēma ar amazonu

bērnam nopirku uz dz.dienu ifonu.
viņas kontā, no sava konta. es samaksāju no sava konta, bet pirkums bija no viņas konta.
viņai truba nepatika.
aizsūtījām atpakaļ.
atnāca epasts, ka truba tur ir saņemta, viss kārtībā. atnāca vēl vēstule, ka naudu atmaksās un viss kārtībā.
ir pagājīs mēnesis.
atmaksas nav.
es vāciski nemāku runāt, viņi mani met ārā, kad es mēģinu kontaktēties.
kādu nedēļu atpakaļ, es tomēr sačatoju kādu ārkārtīgi laipnu sievieti. viņa teica, ka viss būs ok. ir pagājusi vēl nedēļa.
un vairs neviens ar mani nerunā man saprotamā valodā.
apstiprinājuma vēstule, ka truba ir saņemta un nauda būs atdota ir 34 dienas atpakaļ.
ir idejas, ko darīt?
varbūt nesatraukties un vnk pagaidīt?

TikaiTu    12 Fargo,Tu tāds prātīgs džeks... paskaidro, lūdzu, man nejēgai- kāda var būt motivācija tādas lietas pirkt šādās vietnēs,ja tepat uz vietas var dabūt visu ko vēlas un kā vēlas; maksājot ar skaidru naudu, maksājot ar karti, maksājot pa daļām vai uzreiz un arī atgriezt te var 2 nedēļu laikā nepaskaidrojot iemeslu. Negribu Tevi aizvainot,bet tiešām nesaprotu kur ir tas kaifs tādā pasākumā,ja tagad visu nopirkt tepat un arī klātienē preci apskatīt lai saprastu- patīk jeb nē , iztaujāt pārdēvēju par visu kas interesē. Tavā gadījumā 50/50 ,ka naudu neatgusi, jo nez vai ir tadas "sviras", kuras varētu piespiest šādu tirgotāju atdot naudu... piemēru ir vairāk nekā pietiekami. Diemžēl... 2023-06-26 12:20

Bazhix    8 TikaiTu, amazonē var ietaupīt 10 eur. Tas arī viss, kas jāzina :)
Par atmaksu - es gaidītu līdz paiet norādītais atmaksas termiņš un tad vai nu sūdzētos paypalam vai savai bankai - atkarīgs no tā kā ir maksāts. Tas, ka ir vēstule, ka prece saņemta atpakaļ, ir 99%, ka naudu dabūsi :)
2023-06-26 12:26

janisb    5 Pievienojos, tiem kas nesaprot kāpēc pirkt tādas dargas un bieži lūztošas lietas amazonē, pēc tam čakarēties ar garantiju, nevi nopirkt LV pa lētāku naudu un bez čakara, bet sadaļā par procesa tehnisko aspektu - ir amazone amazone un amazone apakšuzņēmējs, ar pirmo nekādu problēmu ar otrajiem visādi gadās, bet ja nu nekas cits neatliek, tad komunicē caur google translate... 2023-06-26 18:55

Freddy Krueger    2 Nu paga, Fargo, a kāpēc Tu neizmanto iespēju griezties eiropas patērētāju tiesību aizsardzības kantorī, kuram ir filiāle pie mums, Latvijā, un ar tevi komunicēs latviski? Viņu kontaktus tev iedos mūsu patērētāju tiesību sargātāji.
Un - vai amazon tomēr nav starpniekpārdevējs? Vai nav tā, ka tavā gadījumā Amazon nevar atsist piķi no faktiskā pārdevēja, un tāpēc nav norēķinājies ar tevi?
2023-06-27 08:40

soaham    1 Milais fargo, vai vari latviski pateikt, kas ir truba ? 2023-06-27 10:08

lowa44  3 2 Nav,,, esmu pie Daugavas,, kāpēc te idioti ar stulbiem jautājumiem? 2023-06-27 13:17

TikaiTu  1 6 12:26 Un tie ietaupītie 10€ tiešām ir tā vērti lai papildus tērētu savu laiku un nervus? 2023-06-27 15:22

kuks10  1 2 It kā normāls čuvaks,bet vai ir vērts dročīties par čiriku+ tie bērni tāpat to nenovērtēs,jo ir patērētāji + ar lielu ego,pēc pusgada jau būs jauns modelis,ko nu.. atkal pirksi jaunu trubu...🤣Lai sīkie pizduki iemācās pelnīt naudu paši,ja kas. 2023-06-27 21:36

Ineta  1 2 Nebūs par tēmu, bet tevi čakarē visi, sīko veceni ieskaitot. Ja vajag palīdzēt ar lietišķo vācu valodu, p.m. Līdz šim esmu pat no žīdiem atlikumu izspiedusi. Sakarīgs koments Bazhix pēdējais teikums. Viņiem nav vairs, kur likties EU ietvaros pēc tam, kad apstiprinājuši preces atpakaļsaņemšanu. 2023-06-27 22:59

av2      Vismaz ASV ar Amazoni nav nekaadu pigoru, vinni atgriezz naudu, tiko , kaa esi izsuutiijis atpakaal, pat vinni veel nav sannemussi atpakall.
Par ietaupiissanu, nu jaa, ja pameklee , var tomeer ietaupiit krietni vairaak, ka paaris $.
2023-06-28 00:06

Spicis      "viņas kontā, no sava konta. es samaksāju no sava konta, bet pirkums bija no viņas konta."
Tad iespējams "viņas kontā" jau maksājums atgriezts.
2023-07-02 14:23

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu