Preces atgriešana
Preces atgriešana - jautājumi un diskusijas
Preces atgriešana (6)
Nopirku veikalā loku šķēres, uz vietas nepārbaudīju vai strādā. Pārdevējs it kā ieslēdza un pateica, ka silda, uzticējos. Nākamā dienā mājās ieslēdzot, konstatēju, ka tās nestrādā. Vai man ir tiesības veikalā ...
Nopirku veikalā loku šķēres, uz vietas nepārbaudīju vai strādā. Pārdevējs it kā ieslēdza un pateica, ka silda, uzticējos. Nākamā dienā mājās ieslēdzot, konstatēju, ka tās nestrādā. Vai man ir tiesības veikalā ...
(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:
1) attiecīgi samazina preces cenu;
2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;
3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
Raksti iesniegumu veikalam, ka gribi atpakaļ naudu un iesniegumam pievieno čeka kopiju. Tikai iesnieguma kopiju sev saglabā un prasi, lai uz tās veikalā parakstàs par preces saņemšanu atpakaļ. Kad vińi nolems Tev atmaksàt naudu, atdosi viņiem čeka oriğinālu. ··· Preces atgriešana: Preces atgriešana lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »