Preces atgriešana

Preces atgriešana - jautājumi un diskusijas

Preces atgriešana (6)
Nopirku veikalā loku šķēres, uz vietas nepārbaudīju vai strādā. Pārdevējs it kā ieslēdza un pateica, ka silda, uzticējos. Nākamā dienā mājās ieslēdzot, konstatēju, ka tās nestrādā. Vai man ir tiesības veikalā ...
Garantijas remonts skan nepārliecinoši, jo prece ir jauna. Es nestu atpakaļ un pieklājīgi skaidrotos kas un kā! Uzstātu uz naudas atgriešanu. PTAC mājasklapā izlasi kas un kā, es kaut kad ar to saskaros kad runa bija par saimniecisku preci, bet neatceros kā precīzi bija. Maxima man par bojāto paiku uzreiz pajautāja naudu vai preci :D 10 dienu laikā no pirkšanas brīža tiek mainīta jebkura prece, klāt pievienojot čeku, mutiski vienojoties, ja rodas problēmas, tiek rakstīts iesniegums ar visām tā izrietošajām sekām... Čeks tev ir? Ja ir, tad nes. Ja nav, tad nekā. 28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece

(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

1) attiecīgi samazina preces cenu;

2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;

3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

Raksti iesniegumu veikalam, ka gribi atpakaļ naudu un iesniegumam pievieno čeka kopiju. Tikai iesnieguma kopiju sev saglabā un prasi, lai uz tās veikalā parakstàs par preces saņemšanu atpakaļ. Kad vińi nolems Tev atmaksàt naudu, atdosi viņiem čeka oriğinālu.
··· Preces atgriešana: Preces atgriešana lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu