Veikalnieki negrib, vai baidās atvēt iepakojumu
Kaut kā pēdejā laikā sagadijies pirkt mantiņas, kuras gribas aplūkot un piemērīt, vai ir tiešām tas kas vajadzīgs...piemeeram- USB kabelis, vēlāk lādētājs telefonam.... Veikalnieks ņerkst, ka sabojāsies iepakojums bet kapēc man jāņem manta, kas var izrādīties nepiemērota? Paļauties uz veikalnieka teikto- visiem vienādi- nu, nebūtu ar īsti gudri...Tad kā tur īsti ir ar tiem iepakojumiem...?! ...par nepārtikas precēm, protams runājot.
joens (2017-01-27 18:25) 1 16 Problēma nopietna, prece ar bojātu iepakojumu var tikt uzskatīta par lietotu un nākamais pircējs ņerkstēs, ka tā nav jauna (un vispār sūdzēsies PTAC). Īpaši attiecas uz mantiņām, ko var atvērt tikai sabojājot/saplēšot iepakojumu. Veikalniekam viens tāds tāds kaprīzs potenciālais pircējs var arī nebūt svarīgs, lai atbaidītu kaudzi nākamo reālo pircēju.
TuTur (2017-01-27 18:27) Pērc internetā - atbilstoši specifikācijai, būs gan pareizie uzgaļi, gan varēsi pārliecināties vai ļauj lādēt telefonu. Lai gan - nav vēl gadījies USB kabelis, kurš nelādētu telefonu. Par ātrumu gan cits jautājums.
neko (2017-01-27 18:30) 1 2 Nu vispār tādiem nolūkiem izmanto jau izpakotus paraugus. Un parasti tādi arī ir nopietnākām precēm, ko tur pētīt parastam USB kabelim pat nezinu.
Esari (2017-01-27 18:38)
3
2
Es par iepakojumu vispār...kabelis, lādētājs tik tā, piemēram...
..un nedomāju, ka esmu baigi kaprīzais- vienkārši, ir lietas, kuras nu tā kā būtu pat normāli, ja var pārbaudīt tur pat veikalā, tjipa- neatejot no kases...
kudala (2017-01-27 18:41) 1 1 tādas nopietnas lietas arī ļauj pārbaudīt . Kaut gan,kas kuram skaitās nopietni ,vienam kabelīts citam veļmašīna.
neko (2017-01-27 18:45) 1 Redzi ja tu nenopirksi, tad par to sabojāto (lasīt izpakoto) preci jāmaksā būs pārdevējam, tāpēc viņi tik ļoti to negrib darīt.
Esari (2017-01-27 18:54) 7 2 Starp un citu- ja ir smadzenes- iepakojumu var ari smuki atvērt un pēc tam ari smuki "aizplombēt"...
patsgugudums (2017-01-27 18:58) 2 3 Interesanti, kā Tu veikalā gribētu veļasmašīnu pārbaudīt? Zeķu pāri kabatā ņem līdzi?
Esari (2017-01-27 19:09) 6 3 Ekskjuzmi- automašīnu muļķīši pērk neskatoties- raušas tik iekšā un gaida kad tā sāks kustēties...vai ne?!
jollyroger (2017-01-27 19:14) 1 2 Tad Tu no interneta nepasūti neko? Pataustīt taču nevar.
mellene_x (2017-01-27 19:17)
1
3
Esari, kā Tu domā, kam būtu laiks no veikala darbiniekiem ķēpāties ar iepakojuma aizvēršanu, lai būtu tOvarnij vid??? Domā piegādātaji muļķi?? Ja kas nestrādā ir brāķis, normāls veikals apmainīs, priekš Taviem nosauktajiem sīkumiem, veikaliem ar piegādātgājiem tādas lietas ir atrunātas...un kā mikreni pārbaudīt??? Vafeļpannu, pannu ar krutajiem pārklājumjiem???
p.S. NEZINU kā muļķīši pērk automašīnas, es tās vienmēr iztestēju... ja kas.
makinlijs72 (2017-01-27 19:33) 2 3 ak tie iepakojumu virinātāji.ja pērc, tad o.k.,bet apmierināt vienkārši slimīgu ziņkāri vai savu dizainera iztēli-tā jau ir diagnoze.
nivuce (2017-01-27 19:46) 4 Jaukākais uzraksts kāds redzēts apģērbu veikalā- "Nelaikot! Var saplīst!"
Esari (2017-01-27 19:47)
8
3
Tā tad es paņemu preci, neatvērtu iepakojumu...šuju mājā, kaut kur ellē ratā uz mežmalu- priecīgs par pirkumu plučinu vaļā iepakojumu....večiņa gatavo jau gaļiņu....slēdzu pie "toka" --- ops! ...a "gaļasmašīna" nedarbojas- šaize minelli!
Ņemu to dzelzs gabalu ar visu papīru čupiņu un brienu atpakaļ n-tos sotakus km uz bodi...un meenesi cenšos pārdevējam ieskadrot, ka plucinot iepakojumu vaļā, neaprāvu "gaļasmašīnai" vītnes!?!
Mellenīt...kleitu tu taču ari piemērīsi, ne pa taisno uz skapi stiepsi, lai pec gada parliecinātos, ka miņuks par knapu...?!
mellene_x (2017-01-27 21:39) 1 1 Esari...apģērbs ir apģērbs,,nu jau TU sabāzi visu vienā katlā..un , jā apenes tak veikalā nemēram...un stiepsi atpakļ uz veikalu, ja gribēsi naudu atpakaļ, vai preci samainīt,,.tā viņš ir, un tur neko darīt... vari vērt pats savu veiklu vaļā un noteikt savus noteikumus, protams, ievērojot likumdošanu..bet, ja gribēsi ko tirgot IEPAKOJUMOS, nāksies ievērot arī piegādātāju un ražotāju prasības.
edding (2017-01-27 21:42) 3 3 Vispār pēdējā laikā pārdevējas tādas nervozas palikušas. Piemēram Maskavas ielas Abakhanā pārdevēja Anita dikti nervoza, Alfas veikalā" Audums "arī vairs ne "kā jums palīdzēt un veiksmīgu dienu", tikai skatās lai ātrāk ko nopērc un lasies prom.
edding (2017-01-27 21:48) 4 3 mellene_x, es gan apenes pielaikoju. Protams, ne uz plikas čožas. Iepakojumu vajag atvērt akurāti, nevis plēst vaļā ar nazi. Kā zināms, pie mumsīm preci nevar 14 dienu laikā atnest uz veikalu un pateikt"šo es dodu atpakaļ", bez paskaidrojumiem pārdevējam, kā tas ir citās ES valstīs.
Esari (2017-01-27 23:08)
2
2
Mellene...es paturu savas tiesības sev un tavā veikalā vairāk neiet- kamēr tu vien nesajēgsi, ka neesmu kurmis apžibis saules gaismā un ķeršu un grābšu, katru uz letes izlikto, ķīniešu sūdu...
Un vērsi to kādu pabrikuškas kārbu vaļā- gribi vai negribi! ;)
vilks28 (2017-01-28 03:58) 1 Ja ir normāla bode, tad visi var apskatīt un izpētīt.
av2 (2017-01-28 06:29) 1 vispaar jau jaazin , ko peerc. Bet paardeveejam 300% (un jaatgriezz viss naudinna) jaannem ir atpakall, ja neder , neiet, bojaats utt.
LaskovijMerzavec(2017-01-28 13:11) Nopērc un pārbaudi, kur problēma? nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 27) | nākamās >> |
Iepakojums (5)
Interneta veikala registresana zem COM domena? (6)
Mebeles interneta - pozitiva vai tomer negativa pieredze. (11)