Veikalnieki negrib, vai baidās atvēt iepakojumu
Kaut kā pēdejā laikā sagadijies pirkt mantiņas, kuras gribas aplūkot un piemērīt, vai ir tiešām tas kas vajadzīgs...piemeeram- USB kabelis, vēlāk lādētājs telefonam.... Veikalnieks ņerkst, ka sabojāsies iepakojums bet kapēc man jāņem manta, kas var izrādīties nepiemērota? Paļauties uz veikalnieka teikto- visiem vienādi- nu, nebūtu ar īsti gudri...Tad kā tur īsti ir ar tiem iepakojumiem...?! ...par nepārtikas precēm, protams runājot.
LaskovijMerzavec (2017-01-28 13:11) Nopērc un pārbaudi, kur problēma?
Esari (2017-01-28 14:12) 1 Tā pat ari preci ar jau atvērtu iepakojumu esat pirkuši un pērkat...
estepat (2017-01-28 14:28) 1 Nesen dēlam RD nopirku PHILIPS SHE1455BK in-ear austiņas, kam it kā ir akcija no 20 uz 9.99eur, diapazons uz papīra super- 11hz-22Khz, 103dB jutība, zeltīts spraudnis, bet reāli- basu nekādu- ne telefonā, ne planšetē, ne portakā! Atdevu atpakaļ to parodiju par Philips austiņām RD, bet naudu atpakaļ gadu no viņiem jau otro nedēļu- kamēr ekspertīze beigsies, kas noteiks, kāpēc austiņas sūdīgi skan- to ļi ja durak, to ļi liži ņejedut..;)
mellene_x (2017-01-28 15:45)
1
1
estepat - atbilde uz prasījumu jāsniedz 30 dienu laikā... tā , ka vēl 2 ned. gaidi...jo ir atšķirība starp vizuālu brāķi un brāķi , kurš jāpārauda, jo veikls ir starpnieks starp ražotāju un pircēju, un nav kompetents , ne arī profiņš , lai vienpersoniski pieņemtu lēmumu par brāķi, kur´š jāpārbauda, jo pēc tam šo pirējam atdoto naudu regresa kārtībā pieprasa no piegādātāja...
Esari, nesaprotu Tavu cepšanos par šo tēmu., par maniem komentāriem... lai Tev jauka diena.
joens (2017-01-28 15:52) Regulāri pērku visādus darbam nepieciešamus štruntus tikai saplēšot atveramā iepakojumā. Nemaz nerunājot par lietām, kam iepakojuma atvēršana pārtrauc uzglabāšanas režīmu (ķipa vakuumiepakojums, kaut manā gadījumā vienkārši hermētisks).
av2 (2017-01-29 05:53)
1
un veel kas, jaasaprot jau, ka viss kas ir leets, ir *uuds. Kaa taas PHILIPS SHE1455BK in-ear austiņas ar......ibj "11hz-22Khz, 103dB" . Taadi parametri reaali ir austinnaam par daudz , daudz lielaku naudu.Un ja riktiiga expertiize buuss taam, gan jau , ka ir tur arii tie 11hz, tika ne 103dB, bet......knapi 70, un videejaam frekvenceem tie 103, un augseejaam atkal 70. Un skan , kaa tukssaa kartona kastee....
Tas ir kaa tajaas anekdotees, ja viena sieviete dod visiem, otra nevienam, tad tomeer VIDEEJI nnemot, abas ir *aukas :).
Luusila (2017-01-29 23:31)
A kāpēc man pēc tam būtu jāpērk prece, kura no iepakojuma izplēsta, apgrābstīta un apvazāta; kā lai es zinu- varbūt kaut kas no komplektācijas nosperts?!
Elektropreces veikalā uz vietas pārbauda, ja tas ir iespējams,- piem., štrunta vibrosūkni Ručejok neviens tev bodē iekšā neslēgs, bet eļļas radiatoru vai mikseri gan.
Nagus vajadzētu apcirst šitiem urbinātājiem, rakņātājiem, plēsējiem un citādiem tādiem kaitniekiem.
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 27 (kopā 27) |
Iepakojums (5)
Interneta veikala registresana zem COM domena? (6)
Mebeles interneta - pozitiva vai tomer negativa pieredze. (11)