Apkalpošanas kultūra
Apkalpošanas kultūra - jautājumi un diskusijas
Attieksme apavu darbnīcā (20)
Šorīt garastāvokli sabojāja pieņēmēja apavu darbnīcā. Kādas tiesības ir kaut kādai apavu darbnīcas darbinbiecei tā izturēties pret klientiem un sabojāt dienu? Pirms dažām dienām uz apavu darbnīcu netālu no Slokas un ...
Šorīt garastāvokli sabojāja pieņēmēja apavu darbnīcā. Kādas tiesības ir kaut kādai apavu darbnīcas darbinbiecei tā izturēties pret klientiem un sabojāt dienu? Pirms dažām dienām uz apavu darbnīcu netālu no Slokas un ...
Klienti jau arī ir visādi... Es nesaku par konkrēto, tēmas gadījumu, bet ir klienti, kurus labāk redzi ejam, nevis nākam. Tomēr tas ir retums. apavi sveeta lieta, kuram katram meistaram nedriikt dot labot!! ja vienreiz sataisiija slikti, tad paschas dumjiiba tur veelreiz nest ko labot!! nekrenkjeejies, aizmirsti un meklee citu meistaru! mjaa, es ari par to sturi padomaju :))
visiem mums gadas slikto matu dienas un taa, ja es butu meistars, ari sadusmotos, ka japartaisa tas, ko tikko esmu sataisijusi.. tiri emocionali, pilnigi po, kursh no mums bija vainigs. jo to administratori jau pec tam meistars nems pie dziesmas, varbut vina jau iebiedeta un tapec salamaja Tevi uzreiz..
karoche. agrak man bija meistars blakus majam - taisija ok, sudzejos reti un taa.. vins vienmer bija sajusmaa par manu apavu izveli un dikti piebrauca ar komplimentiem :D gan jau kaa visam klientem, lai tikai biezhak naktu :D
bet tad.. sabojaja man guess zabakus.. es taa kaa uzmetu luupu.. sapratu, ka ir lietas, ko vinam nekad vairs nelugshu darit. un vel nejaushi man vienreiz jelgavaa vajadzeja srochno pielimet vasaras kurpem papedi - un ziniet! TUR tas maksaja TRIS reizes LETAK kaa Rigaa! sakrameju visas kurpes, ko vajadzeja pielabot un aizvedu uz Jelgavu :)) tiesham atmaksajaas!
PS: mainit visu papedi augstpapezhu apaviem ir bezjedzigi - esmu to paris reizes darijusi (tads remonts maksaa ap 15ls), bet kaa likums - vairak par 5-6 reizem tadus apavus vairs neuzvilkt - kam lemts saplist, tas saplist.. nū. sadalu viedokli! man laimējās. mani arī apčakarēja un tā firma aizsūtija uz dažām tipogrāfijām piedāvājumu. mani palūdza konsultēt, vai piedāvājums labs. noorganizēju, ka tipogrāfijas atbildēja, ka labprāt, bet tomēr nē, jo mūsu vadošais fotogrāfs žēlabojās, ka jūs nepildat garantijas saistības.
no tādām darbnīcām prom ejot saki: "paldies, vairs pie jums nenākšu un draugiem arī neieteikšu!"! ··· Apkalpošanas kultūra: Attieksme apavu darbnīcā lasīt visu diskusiju (20 atbildes) »
Pārdošanas māksla... (45)
Esmu aizdomājusies par pārdošanu, un piedāvāšanu...... piemēram veikals ´´Drogas´´ esmu paņēmusi visu vajadzīgo, esmu pie kases, nabaga pārdevēja izdveš skaņu labdien, tas mani jau viegli aizkaitina , jo es jau praktiski ...
Esmu aizdomājusies par pārdošanu, un piedāvāšanu...... piemēram veikals ´´Drogas´´ esmu paņēmusi visu vajadzīgo, esmu pie kases, nabaga pārdevēja izdveš skaņu labdien, tas mani jau viegli aizkaitina , jo es jau praktiski ...
sekas-no algas samazinashanas liidz darba vietas zaudeshanai.
fershtein?
un slepenie pirceji ir visur-benzintankos,bankas,kioskos.cilveki lido ara ka korkji,tas i,paliek bez darba.
plus neadekvati pirceji,kuri sak maurot,ko jus man te piedavajat,ejiet jus ar savu labdienu.
marketinks,ibio. jā, to no darbiniekiem prasa.
spiesta laipnība var kaitināt, piespiesta laipnība(kad jūti - cilvēks labprātāk tevi bekot sūtītu, bet smaida) izraisa personisku nepatiku, vairs ne vnk kaitina.
vispār - nepamatoti, nevietā izteikti komplimenti tiek uztverti kā necieņas izpausme.
vai apvainoties uz tām sievietēm "pie kases", uz vienaldzīgu "letes menedžeri"? tak jau tā tur nav medus maize, lai nu!
nenokārtota ikdiena, naudas trūkums, nedienas... tās ir negācijas, ar kurām cilvēka raksturs ir spiest cīnīties ikdienas, turklāt, daudziem tā ir bezcerīga cīņa. cilvēki neredz tam galu. sakož zobus, sēž aiz kases.
nabagu dzīve nav nekāds rožu dārzs, vēlēties jau to var un laikam arī vajag.
zini, kādas ir divas nabagu raksturīgākās īpašības? lišķība un naids. sabaka ot žizņi sobačej. Ja Tevis personīgais bērns būtu iekārtojies darbā "Drogās" studiju laikā, vai kādā citā beznaudas periodā, tad tāda rakstura jautājumus neuzdotu. Te tiek spiests uz impulsa, mirkļa emociju, pirkumiem.
Pie tam "slēptie pircēji" no "Drogu" menedžmenta čeko un drāž kasierus, kuri neizpilda šo rituālu.
Neauglīgi ir mēģināt publiski cilāt darba devēja prasības. ··· Apkalpošanas kultūra: Pārdošanas māksla... lasīt visu diskusiju (45 atbildes) »
Metiet līkumu pulksteņu veikalam "Laiks"! (13)
Netiet līkumu pulksteņu veikalam "Laiks" Rīgā pretī galerijai "Centrs"! Šajā gadsimtā tik nelaipnu apkalpošanu nebiju nekur saņēmusi. Jūlijā šajā veikala dēlam nopirkām "Casio" pulksteni. Pulksteņa pasē skaidri gaiši ...
Netiet līkumu pulksteņu veikalam "Laiks" Rīgā pretī galerijai "Centrs"! Šajā gadsimtā tik nelaipnu apkalpošanu nebiju nekur saņēmusi. Jūlijā šajā veikala dēlam nopirkām "Casio" pulksteni. Pulksteņa pasē skaidri gaiši ...