Apkalpošanas kultūra

Apkalpošanas kultūra - jautājumi un diskusijas

Attieksme apavu darbnīcā (20)
Šorīt garastāvokli sabojāja pieņēmēja apavu darbnīcā. Kādas tiesības ir kaut kādai apavu darbnīcas darbinbiecei tā izturēties pret klientiem un sabojāt dienu? Pirms dažām dienām uz apavu darbnīcu netālu no Slokas un ...
Man patīk -SLOKAS UN DZIRNAVU IELAS STŪRIS....TAS ir kurā pilsētā? Darba rezultāts ir jāpārbauda saņemot, nevis kaut kad vēlāk un pretenzijas pret darba kvalitāti ir jāpiestāda saņemot.

Klienti jau arī ir visādi... Es nesaku par konkrēto, tēmas gadījumu, bet ir klienti, kurus labāk redzi ejam, nevis nākam. Tomēr tas ir retums.
apavi sveeta lieta, kuram katram meistaram nedriikt dot labot!! ja vienreiz sataisiija slikti, tad paschas dumjiiba tur veelreiz nest ko labot!! nekrenkjeejies, aizmirsti un meklee citu meistaru! mjaa, es ari par to sturi padomaju :))
visiem mums gadas slikto matu dienas un taa, ja es butu meistars, ari sadusmotos, ka japartaisa tas, ko tikko esmu sataisijusi.. tiri emocionali, pilnigi po, kursh no mums bija vainigs. jo to administratori jau pec tam meistars nems pie dziesmas, varbut vina jau iebiedeta un tapec salamaja Tevi uzreiz..

karoche. agrak man bija meistars blakus majam - taisija ok, sudzejos reti un taa.. vins vienmer bija sajusmaa par manu apavu izveli un dikti piebrauca ar komplimentiem :D gan jau kaa visam klientem, lai tikai biezhak naktu :D

bet tad.. sabojaja man guess zabakus.. es taa kaa uzmetu luupu.. sapratu, ka ir lietas, ko vinam nekad vairs nelugshu darit. un vel nejaushi man vienreiz jelgavaa vajadzeja srochno pielimet vasaras kurpem papedi - un ziniet! TUR tas maksaja TRIS reizes LETAK kaa Rigaa! sakrameju visas kurpes, ko vajadzeja pielabot un aizvedu uz Jelgavu :)) tiesham atmaksajaas!
PS: mainit visu papedi augstpapezhu apaviem ir bezjedzigi - esmu to paris reizes darijusi (tads remonts maksaa ap 15ls), bet kaa likums - vairak par 5-6 reizem tadus apavus vairs neuzvilkt - kam lemts saplist, tas saplist..
nū. sadalu viedokli! man laimējās. mani arī apčakarēja un tā firma aizsūtija uz dažām tipogrāfijām piedāvājumu. mani palūdza konsultēt, vai piedāvājums labs. noorganizēju, ka tipogrāfijas atbildēja, ka labprāt, bet tomēr nē, jo mūsu vadošais fotogrāfs žēlabojās, ka jūs nepildat garantijas saistības.
no tādām darbnīcām prom ejot saki: "paldies, vairs pie jums nenākšu un draugiem arī neieteikšu!"!
··· Apkalpošanas kultūra: Attieksme apavu darbnīcā lasīt visu diskusiju (20 atbildes) –»
Pārdošanas māksla... (45)
Esmu aizdomājusies par pārdošanu, un piedāvāšanu...... piemēram veikals ´´Drogas´´ esmu paņēmusi visu vajadzīgo, esmu pie kases, nabaga pārdevēja izdveš skaņu labdien, tas mani jau viegli aizkaitina , jo es jau praktiski ...
tādā pašā robota balsī pasaku - nē, paldies, man šoreiz nevajag. būtībā jau nekad nevajag, bet vai tāpēc man būtu jāapgrūtina citu cilvēku darbu? - mēs visi strādājām, arī viņi, lai nopelnītu naudu svai dzīvei. citam tas sanāk grūtāk, citam vieglāk. Te jau vienreiz bij´ rakstīt, ka no Drogu robotiņu piedāvājuma konkrētai akcijas precei apgrozījums palielinās par 30%. Par kādu mākslu te runa! Visus izšķir "slāpes" pec peļņas. vai tiesham ir tik gruti saprast,ka pardevejam ir jaseko ta saucamajai pardoshanas procedurai,un ja pardevejs tai nesekos,bus nopietns parkapums,kuru dokumentali fikses slepenais pircejs.
sekas-no algas samazinashanas liidz darba vietas zaudeshanai.
fershtein?

un slepenie pirceji ir visur-benzintankos,bankas,kioskos.cilveki lido ara ka korkji,tas i,paliek bez darba.
plus neadekvati pirceji,kuri sak maurot,ko jus man te piedavajat,ejiet jus ar savu labdienu.
marketinks,ibio.
jā, to no darbiniekiem prasa.
spiesta laipnība var kaitināt, piespiesta laipnība(kad jūti - cilvēks labprātāk tevi bekot sūtītu, bet smaida) izraisa personisku nepatiku, vairs ne vnk kaitina.
vispār - nepamatoti, nevietā izteikti komplimenti tiek uztverti kā necieņas izpausme.
vai apvainoties uz tām sievietēm "pie kases", uz vienaldzīgu "letes menedžeri"? tak jau tā tur nav medus maize, lai nu!
nenokārtota ikdiena, naudas trūkums, nedienas... tās ir negācijas, ar kurām cilvēka raksturs ir spiest cīnīties ikdienas, turklāt, daudziem tā ir bezcerīga cīņa. cilvēki neredz tam galu. sakož zobus, sēž aiz kases.
nabagu dzīve nav nekāds rožu dārzs, vēlēties jau to var un laikam arī vajag.
zini, kādas ir divas nabagu raksturīgākās īpašības? lišķība un naids. sabaka ot žizņi sobačej.
Ja Tevis personīgais bērns būtu iekārtojies darbā "Drogās" studiju laikā, vai kādā citā beznaudas periodā, tad tāda rakstura jautājumus neuzdotu. Te tiek spiests uz impulsa, mirkļa emociju, pirkumiem.
Pie tam "slēptie pircēji" no "Drogu" menedžmenta čeko un drāž kasierus, kuri neizpilda šo rituālu.
Neauglīgi ir mēģināt publiski cilāt darba devēja prasības.
··· Apkalpošanas kultūra: Pārdošanas māksla... lasīt visu diskusiju (45 atbildes) –»
Metiet līkumu pulksteņu veikalam "Laiks"! (13)
Netiet līkumu pulksteņu veikalam "Laiks" Rīgā pretī galerijai "Centrs"! Šajā gadsimtā tik nelaipnu apkalpošanu nebiju nekur saņēmusi. Jūlijā šajā veikala dēlam nopirkām "Casio" pulksteni. Pulksteņa pasē skaidri gaiši ...
vadītāju nepasauci aprunāties? kaut gan tās vadītājas reizēm nav labākas par pārdevējām. Laiks pieder krieveļiem un arī pārdevējas pārsvarā krievenes līdz ar to tāda attieksmi, bet par pulksteņiem- kādreiz topa pulkstenis bija Montana ar 16 melodijām, ja tāds tev bija tad tu biji 1. ciemā, žēl, ka tādus vairāk neražo. Kopš Casio lielāko daļu preču ražo Ķīnā no šīs firmas produkcijas ir palikušas tikai nostaļģiskas atmiņas par kādreizējo kvalitāti, jebšu arī tikai mūsu tirgum piegādā vells viņ zin kādus mēslus, iespējams pat viltotus kam ar īsto Casio nav nekāda sakara. Miiljais cilveek-klientu serviss Lv ir krietni zem veelamaa.... Ja par tēmu ,tad pilnīgi pievienojos tēmas autorei . Tas kantoris ir mēsls . Viņi nav oficiālie Casio izplatītāji. Ja par Casio pulksteņiem ,nav ne vainas ,bet brāķi gadās visiem, arī Montanai.:) ··· Apkalpošanas kultūra: Metiet līkumu pulksteņu ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu