Pārdošanas māksla...

Esmu aizdomājusies par pārdošanu, un piedāvāšanu...... piemēram veikals ´´Drogas´´ esmu paņēmusi visu vajadzīgo, esmu pie kases, nabaga pārdevēja izdveš skaņu labdien, tas mani jau viegli aizkaitina , jo es jau praktiski eju ārā no veikala , ja vēlēšos es pati pasveicināšu darbinieku, un tad seko frāze piedāvājam to,to,un to uz atlaidi..... bet man tad tā prece nav vajadzīga. vai tiešām tagat cilvēkam ir jābūt dzīvam robotam kas visu dienu maļ vienu un to pašu.... varbūt ka es nesaprotu neko no mūsdienu pārdošanas mākslas, tādēļ lūdzu jūsu viedokļus.

MaryClaire (2012-09-26 13:21)      tādā pašā robota balsī pasaku - nē, paldies, man šoreiz nevajag. būtībā jau nekad nevajag, bet vai tāpēc man būtu jāapgrūtina citu cilvēku darbu? - mēs visi strādājām, arī viņi, lai nopelnītu naudu svai dzīvei. citam tas sanāk grūtāk, citam vieglāk.

Mel_lene_back (2012-09-26 13:21)      Te jau vienreiz bij´ rakstīt, ka no Drogu robotiņu piedāvājuma konkrētai akcijas precei apgrozījums palielinās par 30%. Par kādu mākslu te runa! Visus izšķir "slāpes" pec peļņas.

Tessa (2012-09-26 13:23)      vai tiesham ir tik gruti saprast,ka pardevejam ir jaseko ta saucamajai pardoshanas procedurai,un ja pardevejs tai nesekos,bus nopietns parkapums,kuru dokumentali fikses slepenais pircejs.
sekas-no algas samazinashanas liidz darba vietas zaudeshanai.
fershtein?

un slepenie pirceji ir visur-benzintankos,bankas,kioskos.cilveki lido ara ka korkji,tas i,paliek bez darba.
plus neadekvati pirceji,kuri sak maurot,ko jus man te piedavajat,ejiet jus ar savu labdienu.
marketinks,ibio.

fargo (2012-09-26 13:25)      jā, to no darbiniekiem prasa.
spiesta laipnība var kaitināt, piespiesta laipnība(kad jūti - cilvēks labprātāk tevi bekot sūtītu, bet smaida) izraisa personisku nepatiku, vairs ne vnk kaitina.
vispār - nepamatoti, nevietā izteikti komplimenti tiek uztverti kā necieņas izpausme.
vai apvainoties uz tām sievietēm "pie kases", uz vienaldzīgu "letes menedžeri"? tak jau tā tur nav medus maize, lai nu!
nenokārtota ikdiena, naudas trūkums, nedienas... tās ir negācijas, ar kurām cilvēka raksturs ir spiest cīnīties ikdienas, turklāt, daudziem tā ir bezcerīga cīņa. cilvēki neredz tam galu. sakož zobus, sēž aiz kases.
nabagu dzīve nav nekāds rožu dārzs, vēlēties jau to var un laikam arī vajag.
zini, kādas ir divas nabagu raksturīgākās īpašības? lišķība un naids. sabaka ot žizņi sobačej.

tool (2012-09-26 13:26)      Ja Tevis personīgais bērns būtu iekārtojies darbā "Drogās" studiju laikā, vai kādā citā beznaudas periodā, tad tāda rakstura jautājumus neuzdotu. Te tiek spiests uz impulsa, mirkļa emociju, pirkumiem.
Pie tam "slēptie pircēji" no "Drogu" menedžmenta čeko un drāž kasierus, kuri neizpilda šo rituālu.
Neauglīgi ir mēģināt publiski cilāt darba devēja prasības.

raima (2012-09-26 13:32)      "Drogās" iegriežos ļoti reti, bet kad pēdējo reizi biju, nopriecājos, ka man labu dienu novēl, tad gan vēl akcijas preces nepiedāvāja nopirkt. "Narvesenā" gan vēl ko citu piedāvā, bet tas tā jauki skan, kā rūpes par mani

kudala (2012-09-26 13:36)      Pārdevējs ir cilvēks, nevis robots, kurš dara savu darbu, un , manuprāt , sasveicināšanās ir normāla lieta, dīvaini, ka kaitina. Sanāk , ka Tu sevi augstāk par ierindas pārdevēju. Lepnība ir slikta īpašība. Tas tā.
Par piedāvāšanu. Ne visiem ir tik laba atmiņa,ka atceras visu nopirkt, nākam reiz uzspied zīmogu , ka visu atceros nopirkt, un nepiedāvā jau visu veikala sortimentu, bet tikai vienu akcijas preci. Kāpēc savus stresus izgāz un nabaga meitenēm , kuras strādā pa 12 stundām??

avanti13 (2012-09-26 13:41)      Sveicina-slikti, nesveicina ari slikti... Vai tad tiešām tik grūti saprast, ka pārdevējas ir "šestjorkas", ko viņām priekšniecība liek, tas viņām jādara. Un muļķīgi ir izvērst par šo tēmu diskusijas. Ja jau tādas lietas kaitina, tad jāraksta sūdzību vēstules Drogu vadošajam personālam, kuram ir lēmejtiesības!!

black_swan (2012-09-26 13:48)      Tas, ka sveicinaas ir tikai pashsaprotami.Man nav saprotami, ja veikalaa visa apkalposhana notiek bez nevienas skanjas, kaa roboti. Ja piedaavaa preci, lai tak, mani tas nesatrauc. Vispaar take it easy!

saullla (2012-09-26 13:50)      Lugareecija ar nerviem tev nebus gan viss kārtibaa.Jo ja cilvēku spēj jau aizkaitinat tikai tas,ka pārdevēja pasveicinās,tur ir ar nerviem pat ļoti ļoti smagi.Un ja vēl vairak kaitina tas ka pardeveja pilda savus darba pienākumus,tad domāju labāk varbut vispar no mājas ārā neiet,tas tak ir briesmigi,un ja nu kāds uz ielas pasveicina ko tad????

daisy777 (2012-09-26 13:51)      Nezinu gan, neesmu sastapusies ar mākslīgiem smaidiem, jo labdienu novēlu pirmā un uz savu smaidu pretī saņemu tikpat sirsnīgu smaidu, lai cik nogurušas būtu pārdevējas, tāpēc regulārajos iepirkšanās punktos rodas tāda kā neformāla saikne, un saņemu neoficiālas privilēģijas :)

Stāstā savāds gan šķiet viens - autore laikam, lielveikalā ieejot, uzreiz visiem skaļi nobļauj "labdien!", nevis personīga kontakta gadījumā.

Bet visā visumā darbojas universālais karmas likums - kā mežā sauc, tā atskan ;)))

saullla (2012-09-26 13:58)      daisy777+++
Piekritu,es ari ar māksligiem smaidiem reti sastopos.Un vienmēr kad pārdevēja novēla -jauku dienu,es neatbildu ar paldies,bet gan-jums ari jauku šo dienu :),un tad luuk ir patiess smaids,no sirds paldies :)

varbut jāsāk pirmajiem sākt no sirds uzsmaidit kādam,tad ari jums no sirds uzmaidis.kamēr gaidisi kad kads tev pirmais smaidis no sirds,nesagaidisi..

Kā sauc,tā atskan.tieši tā.

stardust (2012-09-26 14:01)      Nē, nu briesmīgi grūti uzsmaidīt un pateikt: "Nē, paldies"... neredzu tur neko īpaši kaitinošu - kas pārdevēja (kasiera) pienākums, jādara, tāpat kā man atbilstoši jāreaģē, nevis jāsavelk skābumķērnes cienīga sejas izteiksme!

Ingaxx (2012-09-26 14:03)      Autorīt, nekreņķējies, Tu vienkārši esi viena no tās pelēkās masas, kurai švaki nervi, visi apkārt ir stulbi un kaitina un pat pārdevējas pasveicināšana Tev ir liels slogs nerviem un Tavam godam! Nekas, tā ir daudziem. Daudziem tā ir normāla parādība un ar pieklājību un veselību arī ir ok, šādi nieki dzīvi neiedragā!

_Krasula_ (2012-09-26 14:17)      Māksla tā noteikti nav. Priekš manis tas arī ir kaitinoši.

kokote (2012-09-26 14:19)      Tikko kā nopirku drogās zobu diegu, jo pie kases piedāvāja- citādi nebūtu nopirkusi, bet šī nu bija tā pirmā reize, kad sapratu- jā, man vajag...un kāpēc Tu domā, ja Tu nekad neko tā nepērc, ka citiem pēkšņi nepiedāvā tieši to, ko viņi aizmirsuši iegādāt? :)

violinn (2012-09-26 14:24)      Es parasti sveicinos veikalā. Bet jā, Drogās, Narvesenā pārdevējiem tas ir darba pienākumos uzdot tos jautājumus. Drogās man bija jāatbild ar trim Nē pirms tiku pie savas preces, es neteiktu, ka tas man patīk. Žēl to nabaga pārdevēju. Pārdošanas "māksla"´, kas galīgi nav adaptēta pie mums, bet, iespējams, strādā labi citur.

Deisa (2012-09-26 14:45)      Masu apkalpošanas vietā arī masveidīga attieksme, jo vadās pēc pārsvara. Tas, ka dažiem nepatīk automātiskie sveicieni, nenozīmē, ka tagad tiem atsevišķajiem indivīdiem kāds centīsies izpatikt. Tādu, kam pieklājība, lai arī robotiska, ir patīkama, tomēr būs krietni vairāk kā to, kas ilgojas pēc Padumju laika iedomīgajām un mūžīgi garlaikotajām pārdevēju sejām. Un labākie pārdevēji, kas māk strādāt ar klientiem, nesēž pie kases Drogās, bet gan ir tikuši kādā tīkamākā vietiņā un strādā ar individuāliem klientiem, nevis konveijerā.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu