Nekas tā nerada vēlmi ātrāk iziet no veikala, kā pārdevēja jautājums ´´Kā varu jums palīdzēt´´
Vai tiešām Drogu un Depo, Maximas un Narvesena pārdevēju un kasieru mehāniski jautājumi un "jauku dienu" vēlējumi liek jūsu sirdīm straujāk iepukstēties?Akmens darba devēju lauciņā.
Man vienmēr ir šķitis, ka patiesa ieinteresētība (ja mūsu acis sastopas-tātad man radās jautājums), preču klāsta pārzināšana un vienkārši pieklājība ir daudz svarigāka. Kā jums šķiet? Kas jūs kaitina?
Vientulais_vilks 1 Domaa, ka vinas aiz liela prieka straadaa par taam pardeveejaam un runaa taas mulkigaas fraazes, ko vinaam piespiez??
Adamsone
1
Ieejot apģērbu veikalā, šis jautājums momentā mobilizē visus manus melnā humora resursus, jo ir dīvaini piedāvāt tos sliekām paredzētos sliktas kvalitātes pārmēru dārgos kankariņus. Vēl jo vairāk, ja veikals izskatās pēc specifiskas "atmazgātuves".
Pārdevējas ir nacionālās traģēdijas trešais cēliens, tāpēc izturos atbilstoši - laipni, iejūtīgi un ar mērenu skumju izteiksmi.
stardust 1 Nu kur problēma... no veikala jau laukā neskriesi tikai tāpēc, ka tev kāds ne tā piegājis. Man, godīgi sakot, žēl savu nervu un laika, lai man traucētu tādi sīkumi, un esmu audzināta sasveicināties, ja kur esmu iegājusi, kā arī pateikt "paldies" un "nē, paldies". Tas ir tikai normāli. Nav ko iespringt!
russell
"Nekas tā nerada vēlmi ātrāk iziet no veikala, kā pārdevēja jautājums ´´Kā varu jums palīdzēt´´"
Pārdevēja uzdevums ir klientam palīdzēt, ja ir tāda vajadzība. Sevišķi tas ir aktuāli, ja veikals pārdod specifiskas preces, kur klientam nevienmēr ir skaidrs, kurš produkts ir viņam piemērotākais. Šādā situācijā kompetents pārdevējs palīdz klientam izvēlēties viņa vēlmēm un vajadzībām piemērotāko produktu.
No pārdevēja profesionālās kompetences izriet tas, vai viņš māk pareizajā brīdī pieet un uzrunāt potenciālo klientu, vienlaikus neradot neveiklu situāciju.
"Vai tiešām Drogu un Depo, Maximas un Narvesena pārdevēju un kasieru mehāniski jautājumi un "jauku dienu" vēlējumi liek jūsu sirdīm straujāk iepukstēties?
Akmens darba devēju lauciņā."
Mehāniskie jautājumi un atbildes ļoti labi strādā uz cilvēku zemapziņu. Ne velti ASV un citās R-valstīs ir pieņemts uzsākot sarunu pieklājības pēc pajautāt "How are you?". Nav nozīmes tam, vai uzdodot šādu jautājumu otram patiešām interesē kā tev iet. Tāpēc, ka man ir slikta diena nenozīmē, ka man šīs negatīvās emocijas ir jāizgāž un citiem līdzcilvēkiem publiskajā telpā.
Daudz ir dzirdēts no ārzemniekiem, ka atbraucot uz LV viena no pirmajām lietām ko pamana ir mūsu skābās sejas :)
"Man vienmēr ir šķitis, ka patiesa ieinteresētība (ja mūsu acis sastopas-tātad man radās jautājums), preču klāsta pārzināšana un vienkārši pieklājība ir daudz svarigāka. Kā jums šķiet? Kas jūs kaitina?"
Nevar salīdzināt ābolus ar apelsīniem. Ētikas normas un prefesionālā kompetence ir divas dažādas tēmas.
P.S Tu kā klients vari atļauties būt sliktā omā, taču pārdevējam vienmēr ir jābūt atsaucīgam, smaidīgam un draudzīgam. Pārdevējs veido nozīmīgu daļu no kompānijas imidža. Un nekas nav tik kaitīgs biznesam, kā sabojāts imidžs.
marija19561956 Man piemeram skiet normali un pats par sevi saprotams ,ja pardevejs velta man savu uzmanibu,tatad esmu svariga un gaidita.Starpcitu arzemes izejot no veikala pardevejs katram apmekletajam saka"paldies",neatkarigi vai esi ko nopircis.Secinajumi ,mums latviesiem vel jamacas ikdienas uzvedibas normas.
Malvine27 Kadu laiku neesmu izmantojusi Rigas lielveikalu pakalpojumus,bet mani izsit no sliedem atra apkalposhana pie kases,kad samet tev pirkumus,tad beigas ta"jaukaa diena"uzdzen velmi samest pirkumus atpakal un aiziet.DD nav lidz galam visu izdomajis,prasot atru un laipnu apkalposhanu.Bet,laikam,jau pieradusi,ka kamer tu ar savam sapaunotajam precem no kases neaizbrauksi,nesak apkalpot nakosho pirceju,tad ari gan sveiciens,gan jaukas dienas velejumi uztveras citadi.
Dzeiss Lasu un brīnos, vienmēr slikti!! Smaida- ko smaida ka muļķe, nesmaida- sabozusies vecene! Te tak ne ar vienu nav jāguļ,ģimene jādibina, tiek mums demonstrēta elementāra pieklājība, pasaule tas ir normali un pirms padomju laikos arī visi smaidīja un sveicinājās, vaina ir jūsos ne darba devēja vai apkalpojošā personalā, pirms purpiniet, padomajiet :) Jauku un smaidiem bagātu dienu!
riks086 Parasti pārcentīgajiem pārdevējiem ("Kā varu palīdzēt?"/"Vai varu palīdzēt?") atbildu: "Jā, varat palīdzēt - noorganizēt 50% atlaidi!" :))))) Tad seko mulss smids - nē, to nevarot gan. Tad noplātu rokas - nu re, nevari palīdzēt.... :)))))))
sorrell nu ja godīgi visvairāk kaitina, ka tad, kad esi ielīdusi kabīnē un drēbe ir par vienu izmēru par lielu vai mazu, pārdevēju nevar sasaukt:)a tā, tie paldies un lūdz, kā varu palīdzēt jau vairs nekaitina, pieklājigi atšuju un turpinu lūkoties pa plauktiem:)
selavi_5
Nu jau pierasta lieta. Nepievēršu tam tik lielu nozīmi - katrs dara savu darbu. Ja vēl pasmaida un tas izskan dabiski, tad ir pat patīkami. Ieejot nelielā veikalā, es pati pat sasveicinos un uzskatu to par normālu pieklājību!
Savus nervus vajadzētu paārstēt un sakārtot savu dzīvi, tad neuzvilksies par šādiem niekiem!
avanti13 Ja aarzemees sveicina, tad forshi...ja Lv- tad slikti! Kaarteejaa sevis noniecinaashana!
SweetPoison
nu.. tev pilnīgi piekrītu, man kā klientam nepatīk šis viss ar.. bet kad uzzināju to, kādu algu tiem veikalu darbiniekiem maksā...
VELAN PARĀVIS TOS LIELVEIKAM UN TIRGOTAVU ĶĒZU ĪPAŠNIEKUS UN VADĪTĀJSI!!!!
Izrādād Drogās pārbaudes laika alga ir 135 ls, pēc tam ne diži vairāk... pieņemu, ka arī citos nav neko lielās algas.
Tad saprotu, ka tiem cilvēkiem nav nekāda stimula un vēlmju seko tād darba devēja debīlajām norādēm par komunikāciju ar pircējiem.
Var jau ar to cilvēkus, kas strādā satprast... pāsiem pilns dzīvē ar problēmām, alga kā sūds, labābu darba atrast nav viegli, daļa izglītība ar nekāda...
Es vienkārši cenšos būt iecietīga, jo tie darbinieki arī ir tikai cilvēki....
SweetPoison -.- ***sorry par manu kļūdaino pogu bakstīšanu ! Baigās kļūdas sabakstījās***
Hustler_ Pamēģini Statoilā nopirkt kafiju. Tad visu uzbāzības buķeti dabūsi sev sejā.
Hipnotic priecājaties, ka te vēl papildus neuzprasa - kā šodien jūtaties, un, ja jāapmeklē kādi desmiti veikalu, tad tas var izbesīt reāli, ja pie tā nav pierasts
Dvesele_kabata
Selavi, ej un pati ārstē savus nervus, runa bija par darba devēju stulbo politiku attiecībā uz pircēju. Un to, ka tu Pat pati sasveicinies, pat!!!:)))) tiešām izsauca smaidu -es pati sasveicinos, redzi, cik pieklājīga?:D
Vēlreiz atkārtoju, pārdevējs, protams, nav vainīgs. SweetPoison (2012-03-25 13:57) viedoklis- gluži manas domas.
nakc Maximā labi ja reizi gadā iegriežos, bet nekad neviena pārdevēja pat nav izteikusi vēlmi palīdzēt... pat tad, ja man tā palīdzība tiešām ir bijusi nepiečiešama. Depo tāpat neviens neraujās uz komunikāciju.
Hara
Mans viedoklis ir tāds - Latvijā ir divas problēmas -
1) vidējā/zemā ienākumu grupa (tie kuri strādā pārdošanā) ir slinki, tupi, neapmierināti ar dzīvi un bez īpašas konkurences, jo darbadevēji nevēlas lauzt situāciju - pārāk dārgi/grūti.
2) Pārdevējiem ne sūda nemaksā, rezultātā viņi kļūst slinki, tupi, neapmierināti.
Visās citās Eiropas valstīs, kurās es esmu bijis - pārdevējs vienmēr ir bijis DABISKI ieinteresēts pārdot savu preci, pat ja viņš izliekas un viņam patiesībā sāp zobi - viņš izliekas perfekti.
Ja negribat aizbraukt uz Itāliju, tad aizejiet uz Galerijas Centrs "Guess" veikalu, ieejiet iekšā, un izmetiet vienu apli pa veikalu, 1 reizi domīgi apstājoties pie kāda no plauktiem - jūs sapratīsiet, kāpēc es lamāju citus pārdevējus. Neaizmirstiet nospiest vērtēšanas podziņu pie kases - to tiešām ņem vērā :)
I_am_so_ man netraucē, jo vēl neviens nav izdzinis ārā no veikala tikai tāpēc, ka uz jautājumu "kā varu Jums palīdzēt?" tā arī atbildu tieši un konkrēti "paldies, es tikai paskatīšos". patīk, kad ienākot veikalā, sveicina. arī pati sveicinos. Narvesen un Drogu papildu pirkumu piedāvājumi arī netraucē. neviens jau neaizliedz atteikties no piedāvājuma, ja tas nav nepieciešams. vai tad jums, jo īpaši igņām, nekad nav bijis jābūt otrā frontes pusē, jāstrādā ar klientiem un arī jāpiedāvā? kāpēc tad domājat, ka mūsu sveicieni un preču vai pakalpojumu piedāvājumi ir kkas īpašs un apkalpošana, serviss ūberkūls? :)))
piparbecinja man ir patīkami, ka sveicina. ir bijušas situācijas, kad aktīvs pārdevējs ir ietaupījis laiku. tādam pārdevējam uzreiz pajautāju, vai ir tas, ko man vajag. Parasti uzreiz arī atbild un straujāk apkalpo. Tipa: ir-ir, nav-nav. Ja gribu viena pašiverēt pa plauktiem, tad pasaku, ka gribu tikai apskatīties un viss čikiniekā. Un man netrauzē "iezubrītas frāzes". Ja cilvēks laipni smaida, es laipni arī izturos. Cienu pārdevējus un viņu darbu. Bet pilnīgi nenormāli, ka pārdevēja akmens cietu ģiimi seko katrām kustībām un vēl vazājas līdzi vai pircējus uzskata par traucēkļiem. No tādiem veikaliem gribas mukt.
neko
Tā starp citu jauku dienu tagad vienēr novēl aŗi Latvaijas Balzāma veikalos:) Nav nevainas ja rīts sākas tā:)
Elemetāra pieklājība ladien/uz redzēšanos ir...
nākamās atbildes
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 40 (kopā 63) | nākamās >> |