Pārdošanas māksla...

Esmu aizdomājusies par pārdošanu, un piedāvāšanu...... piemēram veikals ´´Drogas´´ esmu paņēmusi visu vajadzīgo, esmu pie kases, nabaga pārdevēja izdveš skaņu labdien, tas mani jau viegli aizkaitina , jo es jau praktiski eju ārā no veikala , ja vēlēšos es pati pasveicināšu darbinieku, un tad seko frāze piedāvājam to,to,un to uz atlaidi..... bet man tad tā prece nav vajadzīga. vai tiešām tagat cilvēkam ir jābūt dzīvam robotam kas visu dienu maļ vienu un to pašu.... varbūt ka es nesaprotu neko no mūsdienu pārdošanas mākslas, tādēļ lūdzu jūsu viedokļus.

spriganaa (2012-09-26 14:53)      Man nav nekas pretī, ja pārdevēja novēl labu dienu, vai piedāvā akcijas preces. Labas dienas vēlējumi ( ja vien tas nav izspiests caur sakostiem zobiem )noder mums visiem, no akcijas precēm taču var atteikties. Pati arī novēlu pārdevējām, bankas darbiniekiem, viesmīlēm, u.t.t. jauku dienu, un smaids garantēts. Abpusēji patīkami.

Zeltiite (2012-09-26 15:04)      Ir tikai normāls pārdošanas process - pasveicināt klientu, viņam kaut ko piedāvāt, interesēties par klienta vēlmēm un vajadzībām, kas piespiedu obligātā kārtā sāk ieviesties arī Latvijā. Jautājuma uzdevēja ir sastapusies tikai ar veikala līmeni, bet pasaulē ar šādu attieksmi tiek pārdotas arī daudz dārgākas lietas. Vai tiešām mums - latviešiem arī pārdošana ir tikpat nepieņemama kā rūpnieciskā ražošana? Kā iemesls varētu būt nepatika komunicēt, bailes no nezināmā - ko tas pārdevējs vēl man pateiks, piedāvās. Nevis ar smaidu uz lūpām iesaistīties tirgošanās procesā un gūt arī sev no tā kādu labumu.

dogville (2012-09-26 15:25)      Meitenes ir laipnas,mani tas nekaitina-reiz Drogaas nopirku super skropstu tushu,kurai nebuutu pati pieveersusi uzmaniibu.Mani kaitina dargo ziimolu paardeveeju attieksme,kuras tevi uzskata par apalju duru,kurai par dreebeem,vajadziigo kraasu un izmeeru nav sajeegas.Veel skataas,kaa chuuskas uz trusiiti,ieveerteejot krediitkartes iespeejas.

kokote (2012-09-26 15:31)      PS. un ja sanāk, ka Drogās vai Narvesenā biežāk jāpiestaigā, tad jau varu ar smieklu pirms pārdevējas teikt: paldies, paldies, viss ko jūs vēl piedāvāsiet man nav vajadzīgs- un parasti arī pārdevēja tad pasmaida- galu galā gara, monotona, nedaudz stervozi stresaina viņai tā diena, dažreiz garlaicīga (nu tā man izskatās no malas), kāpēc neuzlabot viņai omu? :)

IipashaSieviete (2012-09-26 15:37)      Es parasti pasaku meitenem , lai nepuulas, lai pataupa savu elpu!

daisy777 (2012-09-26 15:44)      Ja nolaižas no savas ārkārtīgi-izcilās-un-unikālās personības augstumiem un papļāpā ar pārdevējām, kamēr tiek skenēti produkti (ko viņas tiešām ģeniāli dara bez smadzeņu iesaistīšanas), tai skaitā Drogās izmetot kādu piezīmi par aktuālo piedāvājumu, tad atklājas, ka pretī vis nestāv nekāds robots, bet dzīvs cilvēks, kurš no sirds tev uzsmaida atvadoties un izskrien laukā no veikala, ja gadās aizmirst kādu nieku pie kases.

Prātā atkal nāk fabula par divām pilsētām...

Lucy (2012-09-26 16:04)      Tas ir viņu darbs un mani tas netraucē.Par cik agrāk biju saistita ar tidzniecību,zinu viņu virtuvi.
Man labāk patīk,ka pārdevējs piedavā,nekā stāv,kā stabs,vai arī,ka pajautātā,neko nezin,ne sastāvu,ne,kā to pielietot.PSRS laikā tā tomēr nevarēja,bija jāzin un bijām ieinteresētas par katru pirkumu,ja vajadzēja uzvilkām virsū un,kā no ložmetēja tā prece pazuda no letes.pat uz ielas Ulmaņlaikos gāja sauca iekšā,lai tikai iepirktos tieši pie tevis.Nu tev jau,kā padzīvojušai tantei grūti pateikt,paldies,nevajag:))))
Mani netraucē,ja nav laipna apkalpošana,es vnk tur vairs neiegriežos!!!

neko (2012-09-26 16:18)      Jāsaka gana daudzu tirdzniecības tīklu mārketinga politika mēdz būt kaitinoša.
Pārdevējas gan nekad tanī vainojis neesmu.
Bet ir veikali kurus izvairos apmeklēt.

p_p (2012-09-26 16:51)      "Labdien" parasti pie kases saku, nevis bļauju ienākot lielveikalā. Mazā bodītē gan "labdienu" padodu jau ienākot.

Bet piekrītu, ka Drogās tas uzmācīgais teksts, kas tiek prasīts no pārdevēja, tipa "šodien piedāvājam xxxx ar 30% atlaidīti" - bezgala tracina un tieši dēļ tā Drogās eju tikai akūtas nepieciešamības gadījumā.
Gribētu ieskatīties sejā tam pārdošanas korifejam, kurš šito izdomāja.

Vēl ļoti kaitina visādi telefon-pārdevēji un tml., kuri uzreiz ar mani uz "tu" - saprotu, ka arī to no viņiem prasa kaut kādi smalkie mārketingotāji - neba jau paši tādā skaitā būtu uzreiz kļuvuši tik nepieklājīgi.
Arī piem. slavenais RadioSkonto - "te TEV zvana tas-tur no radioskonto, a kāpēc neteici vajadzīgo atslēgfrāzi..?", tfu.

bubucis_agucis10 (2012-09-26 16:56)      kārtējās babulja vaimanas,.nepatiik-neklausies,.paldies un bayyy

fargo (2012-09-26 17:16)      kādas "vaimanas"? konkrētais cilvēks jūtas tieši tā! kas tad noticies ar toleranci? tās ir viņas sajūtas, šī apmeklētāja. es neaizstāvu, bet tā cilvēks jūtas un tie smaidi ir nepatiesi un viss tur nepatiess.

Vucis (2012-09-26 17:24)      Nēnu, pati par sevi ideja nav slikta - piedāvāt pie kases šo vai to, bet ne katram pircējam un ne piespiedu kārtā. Esmu redzējusi pārdevējus, kas tā smuki māk piedāvāt, it kā starp citu (nu kā tad jūs tā pliku kafiju bez cukura dzersiet, ja mums šodien Twix par tādu labu cenu?!). Bet tās samocītās Drogu pārdevējas, kas nober savu sakāmo, vienlaicīgi sitot pogas kases aparātam un atbildi tā arī nesagaida, liecina par to, ka arī nesliktu (varbūt) ideju var pataisīt par tādu kā nekam nederīgu pseidoservisu. Nu žēl man to nabaga meiteņu, tāpat kā tos nabagus, kas mēģina man kaut ko pa telefonu ieskapēt vai, diespas, pie dzīvokļa durvīm pazvanīt un stāvēt ar piedāvājumu zobos.

Marseliina (2012-09-26 19:13)      Labdien var pateikt, bet nu tā pārējā tirāde ir pilnīgi lieka. Protams, ka pārdevējas pie tā murga nav vainīgas, bet vadošajam sastāvam jau nu vajadzētu sajēgt,ka lielu daļu pircēju tāda uzbāzība tieši atbaida.:)

fargo (2012-09-26 19:36)      tikai viens ieteikums - iesiet iecietīgāki, lai arī liekas, ka citi īgni.
jau tā ir smagi, nav cilvēku, 80% izbraukuši ar gimenēm un nekad nebūs vairs atpakaļ. pierīvēties, paciesties. vismaz saglabāt tos cilvēksus, kuri mums ir - pārdevējus, kasierus... nav daudz, bet ja valdītāji reāli domās par to, lai cilvēki paliktu un būtu te, tā nebūs.
man liekas, ka tā ir apzinata politika - padarīt par neko.

daisy777 (2012-09-26 21:15)      Ja ar kādu ir bijis nepatīkami runāt, tad tie bija Koblenz (aka Drogas) dibinātāji, ne jau vienkāršie ļautiņi, kuri no sirds reaģē uz skatienu, smaidu, jautru piezīmi.

/Tīksmi atceroties šīvakara sarunu ar jaunu, gudru un aizrautīgu puisi - pārdevēju - par mečandaizingotajām nākotnes tehnoloģijām/ Kā mežā sauc...?

Vucis (2012-09-26 21:43)      Vienvārdsakot: pārdošana IR māxla, tikai ne katrs spēj būt māxlinieks.

peksene1 (2012-09-26 21:46)      Īstenībā Latvijā ļoti reti kur pārdevēji patiešām pārdod! Lielākoties tiek apkalpoti pircēji - ieeju veikalā, zinu, ko vajag, paņemu, samaksāju un atā! Labs pārdevējs bija vecajā labajā aņukā, kurā sieva aizsūta vīru pēc paketēm, bet šis sajauc durvis un nejauši iegriežas makšķernieku veikalā! Rezultātā laimīgs iznāk ārā ar kaudzi makšķerēšanas piederumu, ko nemaz nav domājis pirkt!
Drogas, Statoils, Narvesens kaut ko mēģina darīt šajā jomā, bet pagaidām sanāk stipri samāksloti!

dviiniite (2012-09-26 21:51)      ...esmu iecietīga pret šo ´´ Drogu´´ mēģinājumu ´´iepārdot´´ savu preci, bet vēl kaitinoški ir telefona zvani jebkurā brīdi, kas reizēm spēj ´´izsist´´ no kāda risināma darba ...

art_deco (2012-09-26 22:49)      Var taču vienkārši pateikt, ka nevajag un miers.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu